Разбира се познавам сеат, но леон изобщо нямах идея какво е, та се разтърсих да видя. Колата е джиджи, но ние живеем в различни реалности. Аз сменям батерия на 4 години и накладки на 1.5 и масло два-три пъти годишно.
В софия, преди 20 години правех 2000 км. Бакшишите правеха 2200-2500 км. А тук 20-25 000 на година.
Така си уредих нещата, че десетина години работих на 4 км от къщи. Карах какви ли не коли, щото правех по 6-8 000 км на година и маслото си го сменях на време, а не на км.
А пък разхода изобщо не ме интересуваше.
Джипа дето го виждаш 4х4 през зимата го карам като самолет и ми правеше 21-22 л 93 на 100км.
Обаче вследствие на моята ниско платена и високопродуктивна и висококачествена работа фирмата неприлично се разрастна и си направи ново седалище на съседния остров ... и на 31 км от мен.
М даааааа
Наложи се да продам v8, което карах и да се ориентирам към нещо по-европейско така.
Минах през всички популярни, тук модели
Нисан сентра, хонда сивик, тойота корола, мазда 3 и хюндай елантра.
За моя случай победител се оказа елантрата
Тя е по-голяма отвътре, отколкото отвън.
Дизайната е а ла бмв, екстрите са като на мерцедес 600 и като върви произвежда бензин.
Има само един дефект. Не върви както ми се ще на мен.
Попипнах тук там без да счупваме гаранцията и се подобри, но малко.
Пооправих се с новата, която е 2.0 и има фабрично, туй дето аз го правя електронно.
Има три режима на сменяне на скорости.
И активен Еко драйв.
И върви ... като самолет. Граждански, ма самолет. Ся се оглеждам за едно турбо и виж тогава ще е по друго.
А в квебек има само по един номер на колите и той е отзад.
Забравих
На 1.8 елантрата и даваха 5.2 бензин 93 след като продадоха сума коли и ги фанаха дигнаха сайт и връщат пари за по-големия разход.
Най-смешното е, че карам нормално като пенсионер.
Обаче като си купуваш тото си купуваш надежда.
А като си купуваш мощна кола, си купуваш свобода. Свободата да я караш както искаш. Нещо, което ония с икономичните коли нямат.